Rana Blad Marked er markedsavdelingen i Rana Blad. Vi bistår med hjelp til markedsføring og annonsering – digitalt og på papir – i Rana Blad og mange andre aviser.
Det er mange måter å markedsføre seg på. Vi hjelper deg å planlegge annonseringen som passer deg, ditt budsjett og dine mål. Vi produserer også innholdsmarkedsføring skreddersydd for deg og de kundene du ønsker å nå.
Mange av våre kunder ser fordelen med å markedsføre sine tjenester gjennom våre magasiner og på den måten oppleve en forsterkende effekt av sitt budskap. Eksempelvis har vi Bil & Motor-magasin, interiør- bolig og livsstilsmagasinet Heim til deg, Blåvegenløpet-avisa, reiselivsmagasin, flere festivalmagasiner samt temasider og bilag til Rana Blad ved nattåpent og andre arrangementer.
Blå Vegen-magasinet har dype røtter i Rana Blad helt tilbake til 1968. I 2022 har vi revitalisert dette konseptet og gitt det nytt liv. Blå Vegen-magasinet kommer ut på papir tre ganger i året. Det blir også lagt ut i den digitale portalen du leser nå, som for øvrig oppdateres med jevne mellomrom. Blå Vegen-magasinet er et reiselivsmagasin med fokus på alt som skjer langs Blå Vegen, fra Træna til Umeå. Det er en unik mulighet til å markedsføre din bedrift. Vi kaller den grenseløs, for her når du både nordmenn og svensker. Målet med magasinet er å glede, inspirere, skape reiselyst og en følelse av nostalgi. Det håper vi at vi har klart!